Dag 9. Lecce - Torre dell Orso

1 juni 2023 - Lecce, Italië

Vanmorgen gezellig buiten de trullo op het terrasje ontbeten.

Om 9 uur zijn we weer gaan rijden. Eerst naar Lecce. Dit was 2 uur rijden. Vrij grote stad. Parkeerterrein opgezocht en een paar bezienswaardigheden bezocht, zoals Roman Amphitheater, Campanile del Duomo en Basilica di Sante Croce.

Binnen nog een kaarsje gebrand voor onze dierbaren.

Ook leuke winkels gezien, maar erg duur.

's-Middags om half 3 zijn we naar het hotel gereden. Uiteraard weer zere voeten en knieën, dus ben even klaar met dat geloop. Pfff.

Half 4 zijn we naar het zwembad gegaan en hier hebben we nog heerlijk gelegen tot 17.45 uur. Kwam helemaal bij. 👍

Terug naar de kamer, opfrissen en in het dorp uit eten.

Julia en Livia belden ons nog om even te face-timen dus mijn dag kon niet meer stuk. 🥰

Tot morgen.

Xx

1. Travel the World:
    1 juni 2023
    Hoi hoi , valt niet mee al dat gewandeld , dus jullie hebben gelijk om even onderuit te gaan , tijd vliegt , misschien een rekaxdag inlassen ?? , eet smakelijk voor zo , en face timen super , kunnen de kindjes genieten van jullie avonturen 😘
  2. Mandy:
    2 juni 2023
    Prachtig!

Houd vol 😂👍🏻 Soms moeten de beentjes even omhoog hè
  3. Conchita:
    2 juni 2023
    Hoi hoi ...oeps tijd voor een relax dagje merk ik. Is natuurlijk ook heerlijk...en dan even de snoetjes van de kleinkinderen zien dan maak het het allemaal weer goed en zijn de knietjes ook weer happy 😃 😘
  4. Har:
    3 juni 2023
    Prachtig hoor!Nu maar weer focussen op mrg .