Dag 9. Daytona

2 juni 2022 - Daytona Beach, Florida, Verenigde Staten

Vandaag richting Daytona Beach. Om 9 uur ontbijten waar we gisteren ook hebben gezeten. En om 10 uur rijden. Leuke route zo langs de kust. Gestopt bij Flagler beach om even rond te neuzen. Echt een beach stadje, alles draait om het strand. Jaap weer 2 tank tops gescoord en ik nog waterschoentjes.

Om half 3 reden we Daytona binnen. Eerst uiteraard naar het circuit, want dat is Jaap z’n ding. Eerst naar het museum en daarna een tour op het circuit zelf. Museum was niet zo geweldig, maar de tour was supertof. (zie video) We reden echt óp het circuit. Er kunnen 101.500 mensen zitten. Het is in 1959 geopend. We mochten er ook even uit om bij de eindstreep een foto te maken. Jaap ging op het heilige asfalt liggen, hahaha. We gingen ook eruit om op de tribune te kijken. Veel foto’s gemaakt.

Na deze ervaring eerst naar het hotel gereden.

We gaan ook van het ene uiterste naar het andere. Eergisteren zaten we in flut hotelletje en nu in Hilton met valet parking. Stoppen voor de deur, je auto wordt weggezet en als je hem weer nodig hebt, kun je weer bellen. Nou, daar kan ik wel aan wennen, hihi.

Om 17.30 uur naar de boardwalk aan zee. Wat gezellig om te wandelen zeg! Vlak naast het hotel. Super. Gelijk daar wat gegeten.

Morgen richting Fort Lauderdale.

Wederom bedankt voor jullie berichtjes. xx

1. Petrik:
    Super cool🥳👍👍👍
  2. Laura:
    toffe foto's
  3. Jeffrey Martinez:
    Wat een top dag !!!
    En zeker voor Jaap 😁 helemaal glunderen super gaaf zeg !
  4. Sylvia:
    3 juni 2022
    Wow tof zeg op het circuit! Is altijd leuk als je straks een race op tv ziet en vanalles herkent.....en Thea ja dat is zeker wel wat voor jouw zo'n schitterend hotel .....lekker verwend worden daar top hoor ! Groetjes van Mario en mij 👌🥰
  5. Travel the World:
    3 juni 2022
    Super leuke ervaring , hebben wij ook toen ook gedaan , ook op het podium gestaan als winnaar !!…. Ford Lauderdale is ook leuk , we gaan het weer meelezen , af en toe moet ik een paar dagen inhalen maar komt iedere keer weer goed en ben ik weer bij , enjoy 😘
  6. Syl:
    5 juni 2022
    Top dag , voor jullie . Gaaf hoor
  7. Chantal:
    6 juni 2022
    Wat een groot circuit niet normaal.. zie dat Jaap het enorm naar zijn zin had haha die pretogen leuk om te zien. En jullie hebben nog steeds heerlijk weer