Dag 7

30 mei 2023 - Monopoli, Italië

Vandaag een stranddag ingepland. Om 8 uur ontbeten en daarna naar een klein strandje bij een baai. Ligstoeltjes en een parasol gehuurd. €30

Het was zalig weer, niet té warm, graadje of 25. Gelukkig hadden we surfschoentjes bij ons, want er lagen flinke keien in het water. Het was echt wel even heel koud om door te komen, maar dan was het heerlijk. Lekker gezwommen en liggen zonnen. Tussen de middag lekker geluncht in het restaurant.

Toen weer lekker even bakken. Duurde helaas maar tot half 3, want het ging heel erg betrekken en we hoorden het in de verte onweren. Spullen ingepakt en terug naar de B&B. Even wat  gedronken en toen douchen en klaarmaken om naar het dorpje Monopoli te gaan.

Ook weer zo'n gezellig dorp. Ik hou d'r zo van. 😀 Hier weer leuke foto's gemaakt, lekker gewandeld en gegeten.

Tot morgen en bedankt voor de berichten. Altijd leuk om te lezen wie ons volgt. 😘

1. Travel the World:
    30 mei 2023
    Hoi hoi , altijd lekker om een dagje te zonnen , wij zijn hier nu 2 maanden en nog niet op het strand geweest , maar voor dat we weer naar huis gaan gaan we ook een dagje strand inplannen …. Nog veel plezier op jullie vervolg reis 😘
  2. Laura:
    30 mei 2023
    Ziet er heerlijk uit , veel plezier
  3. Sylvia:
    31 mei 2023
    Ja je moet natuurlijk ook een beetje bruin worden hahaha...🥰🏖🌞🫠
    Ben benieuwd waar jullie morgen weer terecht komen ???? Fijne dag nog 😘
  4. Mykel 🌴☀️:
    Hey Jaap en Thea
    Nu ff de tijd genomen om jullie verhalen te lezen de foto's te bekijken wat doen jullie een hoop zeg , wij zijn een stuk " relaxter" 😉 hier te Spanje alhoewel we al veel gezien hebben hoor nu 2600 kilometer weggereden en rijden nu via de Costa blanca langzaam omhoog.
    We zijjn via San sebastiaan spanje binnen gereden het binnen land was mooi maar veelste te heet al ( nadat wij er waren geweest brak de pleu... qua weer uit gelukkig hebben wij dat nauwelijks mee gekregen dan een flinke bui
    Geniet net als ons en maak memories!🫶
  5. Jeffrey Martinez:
    Helemaal leuk weer ❤️
    🤌🏼🤌🏼🤌🏼 😁

Ik wil ook een keer naar Italië 🤌🏼🤌🏼🤌🏼
  6. Marianne:
    31 mei 2023
    Lekker hoor dagje bakken en braden, moet je ook ff doen, van die dorpjes krijg je echt nooit genoeg, heel veel plezier en tot het volgend verslag maar weer😘