Dag 3 en 4

8 juni 2026 - Boa Vista, Kaapverdië

Gisteren lekker bij het zwembad gelegen. Was echt een topdag met 26 gr. 🔆 Af en toe het water in, genieten van de heerlijke cocktails. In de middag nog even over het strand gewandeld. Wat een leven! Niks moeten........ 👌 

''sAvonds na het eten was er muziek en om 21.00 uur de musical 'Grease'. Was echt leuk gedaan 😃 Heb nog een video. 

-——------———

Vandaag was het de hele dag zwaar bewolkt. Temperatuur was goed, dus gewoon op ons bedje en boek lezen. Lekker chill. Om 4 uur naar de kamer en uitgebreid douchen en tutten tot het avondeten. 

Het eten is hier echt top en bizar veel keuze. Het resort is ook gewoon mooi en schoon. We zijn eerder in een Riu geweest op het eiland Sal, maar hier is het beter, ook het strand 🏝️ 🏖️ 

Woensdagavond zal ik weer een verhaaltje schrijven, want dan gaan we een eilandtour doen, dus heb ik meer te vertellen. 

Groetjes van ons en weer bedankt voor de lieve reacties ❤️ 

Foto’s

6 Reacties

  1. Sylvia martinez:
    8 juni 2026
    👌🏼🏖 vooral lekker rust pakken....
    Daar kan je soms zo van genieten!
    En idd niets hoeft alles mag heerlijk hoor!
  2. Jeffrey Lee:
    9 juni 2026
    Ik kan ook niet wachten om lekker niks te moeten 🫶🏻
    Geniet van de eiland tour 😘
  3. Har:
    9 juni 2026
    Ziet er weer toppie uit.mooi strand etc .lekker genieten🌴☀️💋❤️liefs Har
  4. Marianne:
    9 juni 2026
    Ziet er prachtig uit…. lekker genieten🌴☀️🌴☀️🌴
  5. Conchita:
    9 juni 2026
    Heerlijkkkkk helemaal niks moeten en alleen lekker onderuit op een strandbedje liggen met een goed boek en een heerlijke cocktail ernaast. Pfff het leven is inderdaad dan heel zwaar. Woensdag weer actie dus wij gaan weer uitkijken naar jullie verhaal. Veel plezier alvast 😘
  6. Frans en Jolanda van der ha e:
    12 juni 2026
    Altijd lekker om niets te hoeven doen , terwijl alles mag , enjoy 😘

Jouw reactie