Dag 12. Naples

5 juni 2022 - Naples, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen om 9.00 weggereden richting Naples. Dit is aan de westkust van Florida. Hier zijn we in 2015 ook geweest en vonden we zó leuk dat we er nog een keer heen wilden. We zijn over de rijksweg gegaan en binnen 2 uur waren we aan de andere kant.

Onderweg nog even gestopt bij de Walmart om broodjes te halen en drinken. We hebben in de auto maar even snel ontbeten.

Om 11.30 uur kwamen aan bij  ‘Lowdermilk Beach’. Hier hebben we heerlijk gezeten en gezwommen tot 16.30 uur. De stranden aan deze westkust vinden wij toch mooier. Zo mooi wit, prachtig! De oostkant ook hoor, maar hier toch een puntje meer.

Ik had weer wat: Komt toch door m’n moederhart. Er komt een jong stel het strand op met een baby in een maxi cosi. Was een uur of kwart voor vier. Hup maxi cosi midden in de zon, zij ernaast op een handdoek. Helemaal geen parasol!! Handdoek over die kap. Nou daar krijg ik echt de stuipen van hè!

Zei iedere keer tegen Jaap “is toch niet normaal?” Straks stikt die baby. Nou je begrijpt, ik zat niet meer lekker. Ik om 16.15 uur naar de strandwacht om te zeggen dat wij zo weggaan en of dan die mensen met die baby onze parasol mogen hebben zonder te betalen. Nou dat mocht. Ik weer naar dat stel en gezegd dat wij weggaan en dat ze op ons plekje kunnen zitten met de baby onder de parasol. Nou ze hebben ons 3x bedankt. Ik gelijk kijken naar die baby, was misschien 4 weken oud! Pfff waarschijnlijk zitten ze er morgen weer, maar dan weet ik het niet.

Toen naar het hotel gereden. Zag er keurig uit en gelukkig geen valet parking, haha. Bij ons vorige hotel was het ook 2 dagen ‘verplicht’. Hup 90 dollar. Nou ik vind het 1x leuk maar niet voor dat geld. Ga er liever voor uit eten. We blijven hier 3 nachten.

Ik bedenk mij ineens dat ik helemaal geen foto’s heb gemaakt van de hotelkamers. Nou bij deze dan.

Even lekker opgefrist van het strand en daarna naar het oude centrum om te gaan eten.

Wat is het toch een leuk stadje! Gegeten bij restaurant Vergina op 5th Avenue. Zalig!

Toen we klaar waren, hebben we nog heerlijk gewandeld. Jaap zich vergapen aan alle mooie auto’s en ik mensjes kijken en etalages.

De vochtigheidsgraad is zo hoog hier. Ik had krullen toen we weggingen en stijl haar toen we terugkwamen. Gewoon weer bloedheet. Maar beter dan regen.

Lekker slapen en morgen gezond weer op. Bedankt voor de reacties allemaal.

xx

1. Marianne:
    6 juni 2022
    Nou jullie hebben er weer een leuke dag opzitten zeg…..ik vind dat je dat met die baby nog lang volgehouden hebt zonder er iets van te zeggen🤪maar wat je zegt dat doen ze waarschijnlijk vandaag weer!
    Ziet er supergezellig uit hè dat stadje.

Goed stukje vlees ook Jaap🤓

Hotelkamer ook mooi… ik zeg niks te klagen🤪

Vandaag weer mooie dag xxx
  2. Har:
    6 juni 2022
    Wat een superdag weer,en prachtige foto’s!
    En Hapie jij heb weer te eten haaaaaa.
    Mrg weer een mooie dag ,en gezond weer op .
    Groeten Grote smurfzus❤️❤️
  3. Mandy:
    6 juni 2022
    Heel mooi strand inderdaad! Lekker ook zo’n dagje chillen
  4. Jeffrey Martinez:
    6 juni 2022
    Haha goede daad weer verricht 😁
    Mooi daar zeg en s’avonds ook 😍
  5. Maurice:
    6 juni 2022
    Mama to the rescue! Weer een goede daad verricht met de baby 😉

Lekker stuk vlees! Have fun daar
  6. Chantal:
    6 juni 2022
    Snap zeker wat je bedoelt de stranden zien er op de foto's ook veel witter uit prachtig!! Fijn om te zien dat jullie weer lekker weer hebben
  7. Syl:
    6 juni 2022
    Ziet er heel mooi uit allemaal, wat een kamer zeg. En die stranden ( om van te kwijlen) geweldig.
  8. Mykel 🌴☀️:
    6 juni 2022
    Ik lees en kijk mn mee hoor Thea!
    Nice pictures en filmpjes
  9. Travel the World:
    6 juni 2022
    Weer een leuke vlog , de stranden aan deze kant vindt ik ook veel mooier , meer dat bounty gevoel … mensen zijn zo onwetend met honden en of baby,s en warmte , je houdt je hart vast , maar mooi opgelost zo , en heerlijk flaneren en vergapen aan al die mooie spullen , heel veel plezier voor morgen , en die hotelkamer is niks mis mee , keurig 😘
  10. Sylvia:
    6 juni 2022
    Mooi hotel hoor zou wat voor Mandy zijn ....😁👌🌴🌴🏩 ziet er chique uit allemaal.
    Lekker genieten daar .....