Dag 11 - Otranto

3 juni 2023 - Otranto, Italië

Vanmorgen uitgeslapen tot half 9. Daarna lekker ontbijten.

We hadden besloten om weer lekker naar het strand te gaan. In Otranto best veel stranden, dus we hebben er maar 1 random uitgezocht. We waren er half 11.

2 bedjes en een parasol €30,=. Nou zeg maar bedden, want ze waren echt heel groot. Leek wel tweepersoons. 😁 En ook een stoel erbij.

Aangezien ik gisteren behoorlijk verbrand was, koos ik voor een plek in de schaduw en Jaap in de zon. (normaal is het andersom, hihi)

Heerlijk gezwommen (met factor 50😜) en potje getennist in het water.

De pret duurde niet heel lang want om half 2 kwamen er mega onweerswolken onze kant op.😮 Zo merk je maar weer dat het hier ook nog steeds niet stabiel is. Al vaak in de middag bewolking gehad. Nog een uurtje blijven zitten, maar uiteindelijk toch weggegaan. (Niet geregend)

Naar het hotel gereden, wat er mooi uit zag. Hotel Bellavista, boutique hotel) Op steenworp afstand van het historische centrum, dus lopend hierheen gegaan om 18.00 uur.

Even gewandeld bij de haven en toen eerst gaan eten. 🍽️🍷Jaap had mixed grill en ik had gepaneerde kipfilet. Roseetje erbij, mmmmmm.😋

Wat een superleuk dorp zeg! Ik denk wel één van de leukste tot nu. Heel gezellig en heel veel winkeltjes en restaurantjes. Echt een aanrader!👌

Allemaal leuke foto's gemaakt. Jammer dat we hier maar 1 dag zijn. Maar ja, je moet zoveel in twee weken tijd. Je kan niet alles hebben hè?

Dit is in ieder geval weer een mooie herinnering.

Tot morgen en bedankt voor de reacties. xx

1. Conchita:
    4 juni 2023
    Wat een gezellige en leuke foto’s weer. Ja het weer in heel Europa is niet stabiel helaas.
    Maar tot nu toe is t nog steeds genieten voor jullie dus een buitje meer of minder mag de pret niet drukken. Jammer dat t maar 1 dagje is in dit schattige plaatsje. Maar op naar het volgende avontuur. Tot gauw weer xxx
  2. Mandy:
    4 juni 2023
    Ziet er inderdaad heel leuk uit zeg!
  3. Travel the World:
    5 juni 2023
    Hoi luitjes , we zijn weer bij met lezen , zeker mega grote bedden , dat zie je niet vaak , wel jammer van de onweerswolken maar ook weer fijn dat de bui over is gewaaid , leuke foto,s van dat stadje en zoals je zegt , je moet keuzes maken , zeker als het maar voor 2 weken is 😘