Dag 15. Napels

7 juni 2023 - Napels, Italië

Vanmorgen om 9 uur pas gegeten. Even uitgeslapen.

Daarna uitgecheckt en met de auto nog 1x naar de stad.

Ik wilde heel graag de flatgebouwen zien die in de maffia serie Gomorra te zien zijn. Ik weet dat het een gevaarlijke buurt is, maar mijn nieuwsgierigheid won het van mn angst. 🙈

Het was een kwartiertje rijden vanaf het hotel bij de airport. Al rijdend werden de buurten wel slechter. We zagen zelfs een township!

Ineens zagen we de flats opduiken. In het echt nog erger dan in de serie.😯 Snel een paar foto's gemaakt en klein stukje gefilmd. Als een speer weer weggereden 😂😂😅

Maar toch gezien!

Naar een normale wijk gereden en daar nog een overheerlijke cappuccino gedronken.

Inmiddels 12.30 uur en op naar het vliegveld. Vlucht is half uurtje vertraagd naar 16.45 uur.

Nu lekker samen aan een roseetje, wachten op boarding.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en mooie herinneringen gemaakt.

Het weer was goed, maar niet echt top. Maar ja, voor een rondreis misschien wel beter.

Tot een volgende keer.

Jaap en Thea ❤️

1. Marianne:
    7 juni 2023
    Nou weer toevoegen aan jullie herinneringen, op naar huis en de volgende vakantie💋
  2. Mandy:
    7 juni 2023
    So die flats zijn bizar zo om te zien zeg. Wil niet weten hoe het er daar savonds eruit ziet.

Wat een reis zeg, tof om mee te lezen en te zien.

Tot snel dikke kus
  3. Travel the World:
    7 juni 2023
    Hoi hoi , zo die flats dat dat in Europa en zelfs in een land als Italië kan zijn , verschrikkelijk om te zien , wil niet weten wat er achter deze muren afspeelt , maar goed jullie hebben het gezien en wij nu ook !!…. Hele goede reis naar huis en bedankt dat we mee mochten reizen 😘
  4. Conchita:
    9 juni 2023
    Ohhh die flats 🙈🙈bizar . Begrijp dat je blij was om weer door te gaan. Maar achteraf leuk om gezien te hebben. Als ik dit schrijf zijn jullie weer veilig thuis.
    Het weer zat jullie misschien niet altijd mee maar t was gelukkig geen strandvakantie dus voor een rondreis prima. Bedankt voor t meereizen en tot de volgende x, 😘😘