Dag 19 Hermanus

31 maart 2017 - Hermanus, Zuid-Afrika

Vanmorgen om 5.00 uur de wekker!!! We moesten om 6 uur bij Shark Lady zijn. Daar aangekomen het trieste nieuws dat ze niet vaarden. Was té veel wind en gevaarlijk. We kregen een bakkie koffie en het was echt een supertof wijf. We hebben zeker een uur zitten kletsen over van alles en nog wat. Eigenlijk zij, want wat een ratel was dat zeg!! Wel veel opgestoken van d'r. Morgen gaan we wel, althans dat zegt ze, mits het ineens weer slecht wordt, maar volgens de berichten niet. We zijn nu in Hermanus, dus we moeten wel een dik half uur terugrijden naar Gansbaai. Maar dat geeft niet, als het maar doorgaat voor Jaap. Z'n grote wens!

We zijn teruggegaan naar de B&B, wat trouwens niet echt geweldig was, maar ja, dat heb je ook weleens tussendoor. Uitgecheckt en naar Sandford gereden. Hier hebben we bij Grotto Beach lekker van een ontbijtje genoten bij  Dutchies  Jammer van het grijze weer. Dan is alles toch net iets minder leuk. Het is wel 26 gr.

We gingen naar een brandy distilleerderij. Wat uitleg gekregen en uiteraard 4 soorten geproeft, waarvan we er maar 1 lekker vonden en die hebben we ook gekocht. Best lekker om half 11 in de morgen hahaha.

Toen zijn we teruggereden naar Hermanus. Even door het stadje gebanjerd en een leuke tuniek gekocht en een hele coole tas van 'springbok' . Om 15.30 begon het te miezeren en zijn we naar Hermanus Beach Villa gegaan, waar we gingen overnachten. Onwijs mooie plek en supermooie kamer en bijkamer. We hadden 2 tv's, 2 badkamers, groot balkon met uitzicht op zee! De blauwe lucht moeten we er maar bij denken helaas. Om 16.00 uur begon het echt te hozen, dus ben ik maar vast het verslag gaan schrijven.

Straks nog even uit eten en vanavond heel vroeg slapen, want we moeten er om 04.45 uur weer uit. Echt vakantie hè? Je moet er wat voor over hebben.

Een hele fijne avond en hopen dat het morgenochtend doorgaat. Als het niet doorgaat, worden we gebeld.

Groetjes van ons en weer leuke reacties. xx

1. Har:
    31 maart 2017
    Nou nou.iddd wel weer erg vroeg mrg.
    eet smakelijk.en heel veel plezier mrg.Kuzzz zus.
  2. Conchita:
    31 maart 2017
    Niet met de haai zwemmen dan maar lekker vroeg aan de borrel kan jou t schelen haha. Hopelijk gaat t morgen wel door voor jaap. Wat een prachtig uitzicht hebben jullie nu zeg in jullie villa fantastisch. En nog een mooie tas gekocht ook nou de dag kan toch niet meer stuk Ted ?? Voor straks lekker eten en op tijd jullie mandje in. Hopelijk lezen we morgen de avonturen van Jaap in de kooi. Tot morgen xxxx
  3. Marianne:
    31 maart 2017
    Weer aardig de dag gevuld zeg, Eetse voor straks en duimen maar voor morgen
  4. Frans van der have:
    31 maart 2017
    Jammer voor de haaien , maar morgen waarschijnlijk wel de kooi in !!....... prachtige accomodatie zeg , zo aan de zee ........gave tas gekocht , dus toch nog al met al een leuke dag geweest .........kijk weer uit naar morgen , ik ga zo werken en als Jaap op de boot zit kom ik weer thuis 06.30 uur !!!........ weet niet wat beter is , maar ik zou zo ruilen xxx
  5. Andre:
    31 maart 2017
    Na zo'n geweldige trip, verdienen jullie wel een weekje vakantie?
  6. Danny:
    31 maart 2017
    Ik hoop echt dat het doorgaat morgen. Succes en veel plezier xxx