Dag 11 Crystal River

11 september 2015 - Crystal River, Florida, Verenigde Staten

Goedemorgen. Vandaag om 10 uur pas weggereden na de hebben ontbeten bij Cracker Barrel. Hier ook nog even in het winkeltje geneusd. Echt leuke dingen. Heb nog weer een tas gekocht erbij. Ze hadden ook een deel van de winkel al in kerstsfeer. Leuke dingetjes meegenomen voor in de boom thuis.

Nu naar Crystal River waar we morgenochtend hopen te duiken met Manatees.        ( zeekoeien ). Onderweg was het niet echt spannend allemaal, lange wegen, wel langs mooie bossen. het gekke is voor ons dat je langs een bos rijdt, waar je tussendoor ook palmbomen ziet staan.

In een dorpje langs een rivier hebben we om 13.00 lekker langs het water even een boterham gesmeerd met kaas en genoten van het uitzicht.

Om 15.00 kwamen aan op de plaats van bestemming en zijn we lekker even naar het zwembad gegaan van het hotel tot 17.30. Zalig.

Om 18.30 zijn we gaan eten bij Cody's Roadhouse. Supergezellige zaak, lekker druk, een beetje country style. En weer zooo heerlijk gegeten. Echt om te onthouden. Erna nog een dessert, dat was eigenlijk de eerste keer dat we dat namen. Nou dat hebben we geweten. Niet normaal zo groot!! Hij was voor met z'n tweeën zei ze. Nou volgens mij met z'n vieren. Jezus Christus. We zijn niet verder gekomen dan de helft. We knalden bijna. Gelukkig hadden we vandaag heel weinig gegeten, dus compenseert weer een beetje. pfff.

We hopen dat de boottour doorgaat, want ze geven storm op morgen. We hebben voor 08.00 uur geboekt, We zullen zien.

Tot morgen. xx

1. Marianne:
    12 september 2015
    Mogge zus en zwagert,leuk dat Roadhouse restaurant doet me gelijk aan die film denken met Patrick Swayze, en in dat kerstwinkeltje had ik ook wel ff willen neuzen, wens jullie een mooie duik hoop dat met de storm meevalt.
  2. Har:
    Super Zus. Geniet er maar van.xxxxx
  3. Frans van der have:
    12 september 2015
    Weer heerlijk bij gelezen ....hoop dat jullie Mannatee tour door gaat , het is zo ontzettend gaaf , die beesten zijn zoooooooo ontzettend lief , je zou er bijna 1 naar huis nemen xxxx
  4. Petrik:
    12 september 2015
    Niet gelukt zeker met t spelletje bij de cracker barell
  5. Jaap en Thea:
    Sterker nog Petrik, hij had er gelijk 1 over! Geniaal. hahahah