Dag 8. St. Augustine

1 juni 2022 - St. Augustine, Verenigde Staten

Vanmorgen uitgeslapen tot 08.00 uur, haha. Rustig aan opgestart en hier vlakbij eerst gaan ontbijten.

Jaap had pancakes en ik had toast met ei en toast met jam. Lekkere grote mok koffie erbij.

Komt er een jong vrouwtje vlak achter ons zitten met een puppy Pomeriaantje met blauwe oogjes. Omg. daar moest ik gelijk naar toe. Wat een moppie zeg! 15 weekjes oud was zij.

Even terug naar het hotel om de strandspullen op te pikken, want we gaan lekker naar het strand vandaag. Af en toe relaxen hoort er ook bij natuurlijk.

Een zalig strand. Heerlijk windje, alleen een beetje hoge golven, dus kon maar een stukje er in, anders werd je weggespoeld. Er was ook een rode vlag vandaag.

Tussen de middag heeft manlief even een hotdog gehaald bij de bar en lemondrink.

Om 4 uur zijn we terug naar het hotel gelopen. Gelukkig was het vlakbij. 5 min. lopen.

Allebei even douchen. Er zat een kilo zand in m’n bikinibroekje, haha. We gingen af en toe zitten net in de golven en rolden bijna om steeds.

Toen we weer opgefrist waren zijn we met de auto naar een pizzeria gereden om te eten.

Jaap nam een ‘medium’ pizza en ik een spaghetti en een ceasar salad. Nou laat die ‘medium’ maar achterwege…..zie foto whahahaha.

20.30 uur terug naar hotel gereden.

Dit was St. Augustine. Morgen weer door.

Bedankt voor de lieve reacties weer. Echt leuk. xx

1. Laura:
    2 juni 2022
    Heerlijk een strand dagje xx
  2. Marianne:
    2 juni 2022
    Ff relaxen op het strand 🏖 heerlijk hoor, en Jaap zijn pizza opgegeten!! wat een apparaat joh😂
    Mooie dag weer vandaag😘
  3. Syl:
    2 juni 2022
    Hahahahaha dat zand in je bikini broekje komt me bekend voor ( lang geleden)😂😂😂😂😂😂
  4. Jeffrey Martinez:
    2 juni 2022
    Doe mij ook zo’n medium pizza hahaha
  5. Travel the World:
    3 juni 2022
    Heerlijk een luierdag , altijd lekker om zo een dag in te lassen , veel plezier nog 😘
  6. Chantal:
    6 juni 2022
    Hahah dat krijgt Jaap wel op 💪.. medium is dus voor Nederlandse begrippen een Extra grote portie 😅.. prachtige stranden ook daar zo te zien
  7. Edson:
    7 juni 2022
    Zooo.. ik lust ook wel een medium pizza!!