Dag 7 St. Augustine

31 mei 2022 - St. Augustine, Verenigde Staten

Om 7 uur ging vanmorgen weer de wekker en om 8 uur zaten we in de auto richting St. Augustine in Florida. Het oudste stadje van Amerika.

Eerst ergens ontbijten, dit werd de ‘Cracker Barrel’. Wat is het daar toch altijd lekker en gezellig. Na een uurtje gingen we door.

Bijna heel de dag wel in de auto gezeten, want dit was een lange rit. Onderweg nog een paar keer gestopt bij een strand om te kijken en een foto te maken. Wat een prachtige stranden.

Onderweg ook nog wel een ernstig ongeluk gezien helaas. Er lag een auto om een boom heen gevouwen. Als die het heeft overleeft is het een wonder. Vreselijk.

Ook nog even bij een Wallmart geweest om water en cola te halen.

Om 17.00 uur kwamen we aan in St Augustine. Eerst naar het hotel. De Regency Inn & Suites. Mooie kamers en schoon, dus prima.

Even relaxen en om 18.30 uur richting centrum om te eten en het stadje te verkennen.

Zalig gegeten bij Riverside Front. Wat een mooi gebouw! Een beetje rond gewandeld en rond 22.00 uur naar het hotel terug.

Nu nog het verslag schrijven. Duurt even, want er zijn veel foto's.

Lekker slapen en tot morgen. xx