Dag 7 St. Augustine

31 mei 2022 - St. Augustine, Verenigde Staten

Om 7 uur ging vanmorgen weer de wekker en om 8 uur zaten we in de auto richting St. Augustine in Florida. Het oudste stadje van Amerika.

Eerst ergens ontbijten, dit werd de ‘Cracker Barrel’. Wat is het daar toch altijd lekker en gezellig. Na een uurtje gingen we door.

Bijna heel de dag wel in de auto gezeten, want dit was een lange rit. Onderweg nog een paar keer gestopt bij een strand om te kijken en een foto te maken. Wat een prachtige stranden.

Onderweg ook nog wel een ernstig ongeluk gezien helaas. Er lag een auto om een boom heen gevouwen. Als die het heeft overleeft is het een wonder. Vreselijk.

Ook nog even bij een Wallmart geweest om water en cola te halen.

Om 17.00 uur kwamen we aan in St Augustine. Eerst naar het hotel. De Regency Inn & Suites. Mooie kamers en schoon, dus prima.

Even relaxen en om 18.30 uur richting centrum om te eten en het stadje te verkennen.

Zalig gegeten bij Riverside Front. Wat een mooi gebouw! Een beetje rond gewandeld en rond 22.00 uur naar het hotel terug.

Nu nog het verslag schrijven. Duurt even, want er zijn veel foto's.

Lekker slapen en tot morgen. xx

1. Marianne:
    1 juni 2022
    Zelfs onderweg is er genoeg te zien, maar wat een leuk dorpje zeg, net of je in oude film zit!
    Geniet van de nieuwe dag💋
  2. Jaap en Thea:
    1 juni 2022
    Ik zie dat de video's ook niet onder de verhalen komen. Deze staan dus ook apart bij "video's ".
  3. Jeffrey Martinez:
    1 juni 2022
    Lekker dagje weer en dat eten overal 😋😋😋 ik hou er van.

Fijne dag vandaag opa en oma 😘
  4. Maurice:
    1 juni 2022
    Weer een mooie dag en lange ritten!
    Have fun
  5. Syl:
    1 juni 2022
    Ziet er weer goed uit , morgen ff offline. Turkije here we come.
  6. Mandy:
    1 juni 2022
    Wow ziet er echt leuk en gezellig uit zeg!
  7. Har:
    1 juni 2022
    Ziet er weer goed uit ,gasss gasss😁❤️💋
  8. Stella:
    ❤ it
  9. Petrik:
    Gaaf, die oude panden 👍
  10. Sylvia:
    2 juni 2022
    Heerlijk deze roadtrip weer wat is er veel te zien als je door zo'n land rijd he....
    Ziet er prachtig uit en wat een mooie zonsondergang foto .
  11. Travel the World:
    3 juni 2022
    Weer een leuk verslag , moet even wat inhalen 😘
  12. Chantal:
    6 juni 2022
    Prachtige boulevard, doet mij een beetje denken aan een boulevard die je ook in Spanje ziet. En dat stadje lijkt wel een oude filmset super schattig en gezellig!