Dag 15. Everglades / Miami

8 juni 2022 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Om 07.30 uur opgestaan. Even wassen, aankleden, ontbijten en klaar voor de rit door de Everglades richting Miami. Dit heet de ‘Tamiami Trail’.

Het eerste stuk hebben we gewoon over de weg gereden, maar daarna om een uur of 12 zijn we off road gegaan. Twee uur lang op een onverharde weg gereden met plassen en kuilen. Prima te doen met de Jeep 4x4.

We hebben echt veel alligators gezien onderweg en prachtige vogels, schildpadden, vlinders, hele grote sprinkhanen, slangetjes etc.etc.

Ook helaas een doodgereden kleine alligator. Boven in de boom zaten de gieren al te wachten tot de auto weg was, dan konden ze hem lekker opsmullen.

We gingen ook af en toe uit de auto en zagen de alligators echt dichtbij. Op 1 meter afstand in het water. We waren wel op onze hoede hoor! Sommige bleven gewoon liggen en anderen gingen gelijk weg. Heel veel foto’s gemaakt.

Om een uur of 4 zagen we in de verte Miami al liggen. Nou dat is wel een heel verschil met de rust van de hele dag. Wat is het toch een chaos stad! 100 miljoen auto’s…… Het is heel wat anders dan Naples. Dat is zo’n mooi stadje!

Maar we gaan de komende dagen zeker leuke dingen doen, dus wordt vervolgd.

Nu eerst alle foto’s uploaden en dan gaan we lekker ergens eten.

Veel plezier met foto’s kijken. Tot morgen. xx

1. Laura:
    9 juni 2022
    Wat gaaf de krokodillen in het echt te zien gelukkig zijn jullie geen pythons tegengekomen. Veel plezier gr
  2. Mandy:
    9 juni 2022
    Zo ziet er echt tof uit zeg, jaloers!!!
  3. Marianne:
    9 juni 2022
    Zo dat ziet er weer geweldig uit zeg…. veel plezier in Miami!
  4. Travel the World:
    9 juni 2022
    Gaaf die alligators , vindt ze doodeng , we hebben er ooit tussen door gefietst , zal ik nooit meer doen , hebben jullie geen Tour gemaakt met zo,n boot door de everglades …. Ik wens jullie heel veel plezier in de miljoenen stad Miami
    , als je tijd hebt ga naar het holocaust monument , dat is een mega grote hand met mensen die houvast zoeken , erg indrukwekkend 😘
  5. Jeffrey Martinez:
    Zooo Jaap durft hahaha
  6. Jaap en Thea:
    9 juni 2022
    We zijn in 2015 ook hier geweest en al gedaan Jolanda.