Dag 13 St. Pete Beach

13 september 2015 - St. Pete Beach, Verenigde Staten

Goedemorgen, wat vandaag een dagje strand zou worden, verliep toch iets anders. Vanmorgen goot het pijpestelen en zijn we naar de outlet mall gegaan. Deze was echt waanzinnig groot, dus we hebben ons weer kostelijk vermaakt. Om 13.00 ging de zon weer volop schijnen, maar we dachten, laat maar dat strand, we zijn hier nog niet uitgekeken en uitgekocht. Het was weer schaamteloos, maar we kunnen het niet laten. Maar nu hebben we gezegd dat we stoppen....hahahah

Onderweg een bizar grote en hoge brug over naar de Mall. Hier kunnen gewoon grote containerschepen onderdoor. Niet normaal.

Om half 5 zijn we weggegaan, want Jaap had een afspraak bij de tattoo shop om z' n tattoo uit te breiden. Hij had alleen niet gezegd dat het 6 uur zou duren. Eigenlijk zou hij morgenochtend terug moeten, maar gelukkig heeft hij hem afgemaakt. Hij is super mooi geworden, alleen deed het wel erg zeer. Het is ook heel opgezwollen nu en rood, dus heb je nog niet zo'n goed beeld. Het is een scheepswrak op een klif en daaronder zwemmen die haaien en zie je de zonnestralen door het water. Die knul was echt een kunstenaar. Zo uit het handje gemaakt.

Nu net binnen op de kamer. Gauw verslag schrijven en slapie doen. We zijn doodmoe. Jaap van het ondergaan en ik van het wachten.

Tot morgen. xx

1. Marianne:
    Mogge

Dat was me het dagje wel dan, hoop dat Jaap wel heeft kunnen slapen, is wel gaaf zeg die tattoo, moest jij ook geen kleintje zetten❗️❗️❗️
    Mooie dag weer vandaag, het is hier herfst
  2. Har:
    14 september 2015
    Super mooi die tatoo zeg!!!Ziet er wel Auwwww uit.Weer een heftige dag.Lekker slapen en gezond weer op.Kus Zus.
  3. Annie Pille:
    14 september 2015
    Ja super die tattoo zal best zeer gedaan hebben want het is een aardig ding.Heb je wel erg dat je nog terug moet met het vliegtuig met al die spullen die je ingeslagen heb, straks mogen jullie niet eens meer mee, moet je met vrachtvervoer hihi.
  4. Danny:
    14 september 2015
    Niet normaal hoor dat geshop van jullie ;).
    En Mooi geworden jaap. Veel plezier!