Dag 13. Naples

6 juni 2022 - Naples, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker uitgeslapen tot 09.00 uur. Wassen, aankleden en beneden ontbijten. Allebei een koffie, een bagel en een koffiebroodje $20. Waar halen ze het vandaan!

Daarna de strandspullen gepakt en weer zalig naar het strand. Het is weer erg heet en de uv index is 12!!, dus heel de dag onder de parasol, want anders ben je een stuk houtskool als je weer weggaat.

Maar van de keren dat je het water ingaat, toch weer verbrand en hebben ons ingesmeerd met factor 50. Ongelooflijk.

En de temperatuur van het zeewater is net een bad. Je hoeft niet eens even te ‘wennen’ als je het water ingaat, je loopt zo door. Jaap zei steeds: “Man man wat is dit héeeerlijk” hahaha.

We waren om 17.00 weer terug in het hotel. Lekker douchen, bakkie koffie en klaarmaken om weer ergens te gaan eten.

Rond 19.00 zijn we naar de haven gereden en hebben gegeten bij restaurant “The Dock”. Gezellig aan het water met een prachtig uitzicht op de vele boten. Wat is het hier toch fijn!

Ook nog even aan het strand gestaan om een foto te maken van de zonsondergang.

Op de terugweg naar het hotel nog door 5th Ave gereden om de gezelligheid vanuit de auto te filmen.

Iedereen bedankt voor de reacties. Superleuk voor in m’n boek.

Tot morgen xx

1. Edson:
    7 juni 2022
    even alles ingehaald lieve Thea. ziet er allemaal heel leuk uit en alles ziet er zo groot uit. geniet ze nog even en dan blijf ik meereizen.
  2. Chantal:
    7 juni 2022
    Geweldig! En wat lijkt mij dat ook heerlijk niet eens wennen aan het water love it😍.. Fijne dag vandaag
  3. Maurice:
    7 juni 2022
    Kijk maar uit met die kale knar van jaap!
    Lekker dagje ontspannen zo te lezen, mooie afsluiter in het restaurant 👌❤️
  4. Travel the World:
    9 juni 2022
    Ben weer bijna bij met lezen , super lekkere dag gehad aan het strand , wij zijn nog geen 1 keer bij het strand wezen kijken , maar dat zal vast wel komen. , nog veel plezier met jullie reis 😘