Dag 12 Crystal River- St.Pete Beach

12 september 2015 - St. Pete Beach, Verenigde Staten

Vanmorgen 7 uur de wekker. We hoorden regen en onweer. Nou dat was lekker dan, want dan zal de Manatee tour wel niet doorgaan. Jaap om kwart voor 8 naar de duikshop, het was inmiddels gestopt met regen en onweren. Het ging toch door. Duikspullen aangetrokken en de boot op. Nou we hadden 2 uur in het water gelegen, maar geen Manatee te zien. Hebben wij weer. Het was ook het seizoen niet jammergenoeg. Dat was November t/m Januari. Dan zijn er heel veel. Helaas voor ons. We zijn nog wel naar een bron geweest tijdens de tour en dat was heel leuk om boven te snorkelen. We zagen het water borrelen onder ons.

Om 11 weer aan wal en gauw naar de kamer om ons om te kleden en mijn haar te drogen. 12 uur moesten we er uit.

Hierna richting St.Pete Beach (bij St.Petersburg). Onderweg nog even gestopt bij een mooi strand. Om 17.30 arriveerden we bij het hotel, waar we morgen een dag op het strand blijven.

Even op de laptop gekeken waar we zouden eten en we hebben dit keer voor de Italiaan gekozen. Dit was ook weer zalig. Hij had al een aantal awards gewonnen voor beste Italiaan van de regio.

Nog even bij de winkeltjes gekeken erna en dan lekker slapen.

Tot morgen. xx

1. Marianne:
    Mogge luitjes

Jammer van de zeekoeien, een goeie reden om naar Marsa Alam te gaan daar zitten er ook veel in de baai.
    Geniet lekker van een dagje strand☀️❤️
  2. Har:
    Hoi Zussie.

Jammer dat het een domper was ...maar mrg weer een dag!!!Komt weer goed.Kuzzz
  3. Frans van der have:
    13 september 2015
    Ach , jammer zeg , dat jullie geen Mannatees hebben gezien .....Wij waren er in Januari en hebben er echt veel gezien , ook met jongen .......Nou ja , gewoon lekker door gaan met genieten er komt nog zoveel moois aan .....Gaan jullie wel de bike tour doen in Croc valley ?????
  4. Brenda:
    Waanzinnig al die verhalen en foto's have fun !! Xxxxx
  5. Jaap en Thea:
    13 september 2015
    Bedankt weer voor jullie reacties.
    @Jolanda...ik weet het nog niet zeker of we het met de fiets of tram doen. Vind het ook griezelig langs die krokodillen met de fiets, haha.xx
    @ Marian....We zijn in april in Marsa Alam geweest, ook geen Manatees gezien hoor. Helaas.xx
  6. Conchita:
    13 september 2015
    Ahh dat is jammer zeg maar helaas niks aan te doen. Er komt deze reis nog zoveel moois op jullie pad dat maakt weer een hoop goed. Morgen ff lekker chillen op t strand ook ff lekker. Geniet er lekker saampjes van wij vertrekken ook morgen richting Spanje. Heb daar geen WiFi dus ik zal paar verslagen missen van jullie . Jammer.. maar bij thuiskomst ga ik alles teruglezen. Veel plezier en dikke knuffel xxx