Dag 9. Punta Cana

9 juni 2018 - Punta Cana, Dominicaanse Republiek

Vanmorgen half 10 naar het strand. Waarschijnlijk één of andere stroming want er kwam een wier uit zee het strand op, echt niet normaal meer.
In de loop van de dag werden de bergen wier, die het personeel bij elkaar harkten steeds hoger haha.
Vlak naast het strand is er ook een zwembad dus zijn we daar maar af en toe het water ingegaan. Ook lekker.
Na de lunch zijn we zeker een uur heerlijk langs het strand gaan wandelen. Ondanks factor 20 waren we allebei verknetterd. Morgen maar factor 30.
We lagen vandaag naast de beachbar en dat was supergezellig. Zelfs het personeel achter de bar was aan het dansen. Echt leuk!
Inmiddels 18.30 uur. Douchen, aankleden, eten en kijken wat de avond brengt.

Wordt vervolgd. Tot morgen xx

1. Mandy:
    10 juni 2018
    Ik dacht eerst wat bedoel je nou, maar nu snap ik het van al dat wier haha. Lekker chillen!
  2. Marianne:
    Hé lekker wiersoep op het menu vanavond, iig als het groene soep is weet je genoeg, is wel gezond🤪
    Fijne dag weer vandaag.
    XXX Zus
    10 juni 2018
    Handig die knijpers aan je ligbed , en inderdaad niet normaal dat wier , maar gewoon door gaan met relaxen !!