Dag 5. Savannah

29 mei 2022 - Savannah, Georgia, Verenigde Staten

Na het ontbijt even de kinderen gesproken via facetime. Doet een moederhart altijd goed.

Hierna zijn we naar het strand gereden op Tybee Island. Dit was ongeveer een half uur rijden vanaf het hotel.

Dus we hebben heerlijk op het strand gezeten en in de zee gezwommen. We dachten dat het wel heel koud zou zijn omdat het de Atlantische oceaan kant is, maar het was echt zooo lekker water. Het was een mooi schoon strand en we hebben een topdag gehad. Allebei verknettert ondanks smeren met factor 30.

In de zee vlakbij zwommen dolfijnen en dit was fantastisch om te zien! Zeker een stuk of 6 kwamen steeds boven en spelen met elkaar. Echt grappig.

Er was ook nog iets engs gebeurd. Er was een man, die werd het water uit gedragen en op het strand neergelegd. We hoorden iets van "an attack in the water".....

Binnen no time kwam Baywatch en bekommerden zich om hem. We hebben maar niet te veel gekeken, vond het best eng. Na een minuut of 10 werd hij op een brancard gelegd op een soort golfkar en werd hij het strand afgereden. Hij bewoog wel, dus gelukkig niet dood. Pfff zien wij weer.

Om 16.00 zijn we weggegaan en naar het volgende hotel gereden. Lekker douchen en klaarmaken voor het diner.  Dit werd Texas Roadhouse.

Leuk om te zien dat er weer nieuwe volgers bij zijn gekomen en ook gezellig een reactie achterlaten. Toppie. Dat is het eerste wat ik 's-morgen doe als ik wakker word. Kijken wie er gereageerd hebben op het nieuwe verhaal.

Morgen wordt weer een "doe dag".  Toedeloe.....xx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Syl:
    30 mei 2022
    Heerlijk dagje zo aan het strand. En dan dolfijnen zien , zo grappig om te zien lijkt me. Weer een leuke dag . Ben benieuwd naar vandaag. Dikke kus
  2. Marianne:
    30 mei 2022
    Oh lekker hoor ff niks doen ook, dolfijnen 🐬 altijd zo leuk om te zien, fijne dag weer vandaag!
    Dikke kus xxx
  3. Jennifer:
    30 mei 2022
    Wat is dit leuk om je verhalen te lezen en de mooie foto’s te bekijken. Mooi om te zien dat jullie je zo vermaken! Lekker genieten samen XX
  4. Travel the World:
    30 mei 2022
    Hoi hoi , ben ik weer , lees iedere dag je verhaal , ondanks dat jullie nu verbrand zijn is een dagje strand natuurlijk heerlijk , gelukkig bewoog die man nog , toch verschrikkelijk als je denkt dat het je zomaar kan overkomen , lekker gegeten en dan nu weer lekker slapen voor het volgende avontuur van morgen 😘😘
  5. Sylvia:
    30 mei 2022
    Hoi hoi ....lekker kleurtje gekregen dus vandaag 🤎 en wat geweldig die dolfijnen zo vanaf het strand....je weet ik hou ervan ! Veel plezier morgen of vandaag voor juliie ☺️🤗
  6. Chantal:
    6 juni 2022
    Mooi dat strand en ook een relax dagje tussendoor. Daar ben je voor op vakantie! Heftig om te hebben gezien. Jullie zijn niet meer wezen zwemmen denk ik nadat je dat hebt gezien??