Dag 21. Calgary naar huis.

21 juni 2019 - Zuidland, Nederland

Vanmorgen om 8 uur uit bed en fantastisch geslapen! Heerlijk zeg zo'n lekker bedje.

Om 9 uur beneden gaan ontbijten en om 10 uur werden we als service van het huis ( Best Western) naar het vliegveld gebracht.

Ingecheckt .....jezus wat een rij!! Duurde zeker een uur. Om half 2 zouden we vliegen en dat was keurig op tijd. De eerste  paar uur was prima, maar het laatste uur kwamen we echt in heel slecht weer terecht en we zagen op de route map op het scherm dat het vliegtuig al 2x een rondje vloog. We zeiden tegen elkaar; Wat is dit gek joh! We moesten ook onze riemen om houden en de stewardessen vonden we ook vreemd doen. Inmiddels al 3 kwartier langer in de lucht dan normaal. Ik werd er bloednerveus van! Er werd omgeroepen tijdens de daling nog eens waar de nooduitgangen zaten. Nou toen scheet ik echt in m'n broek. Je zag ook helemaal niks buiten, alleen maar grijze lucht. Pas vlak bij de grond zagen we de weg en auto's. Oké geland pffff moest bijna huilen. De purser riep om dat we eindelijk toch geland waren en sorry voor de vertraging.

Nou geweldig......nu moesten we nog bijna 8 uur. Maar we moesten echt rennen, want we hadden nog maar een half uur voor de volgende vlucht i.p.v. anderhalf uur. Hijgend aangekomen bij de gate had deze een half uur vertraging, dus rustig aan weer. In het vliegtuig hoorden we dat er een technisch mankement was in de toiletten en dat het eerst opgelost moest worden. Duurde nog een uur. Beetje gaan lopen, want kreeg al weer dikke enkels.

Uiteindelijk gingen we om 22.30 de lucht in. Deze verliep gelukkig prima en de piloot riep om dat wee een uur eerder zouden landen, dus dat scheelde weer met alle vertraging ervoor. We hebben allebei nog een uurtje of 4 geslapen gelukkig. Ik dankzij een temazepam. (inslapertje)

Om 11.45 uur Nederlandse tijd landden we op Schiphol. Ben nog nooit zo blij geweest om thuis te zijn.  Wij naar de bagageband, alwaar de band helemaal vol lag met koffers uit Washington. Maar al deze mensen stonden nog bij de douane, waar het onwijs druk was. Dus onze koffers werden tegengehouden totdat er plek was op de band. Dat kan er ook nog wel bij hoor! Hier ook nog 3 kwartier wachten en daar kwamen eindelijk de koffers uit Toronto.

Valet parking gebeld en binnen 10 minuten kwamen ze met onze auto aanrijden. Even checken, prima, instappen en wegwezen. Prima service.

Al met al een geweldige vakantie gehad! De camper was een minpuntje, maar wende ook wel weer. Voor ons voortaan lekker van hotel naar hotel.

Iedereen heel erg bedankt voor het meereizen en zeker de mensen die de moeite namen om één of meerdere reacties te plaatsen. Erg leuk.

Tot de volgend keer. Groetjes Jaap en Thea xx

1. Syl:
    21 juni 2019
    Toch weer blij dat je thuis ben
  2. Har:
    Welkom thuis ❤️
  3. Laura:
    Welkome Home ! Kunnen niet wachten
    Op de volgende reis. Xx
  4. Conchita:
    21 juni 2019
    Allereerst welkom thuis wat een reis zeg begrijpelijk dat jullie blij waren goed en wel weer in de auto te zitten. Ben weer helemaal bij gelezen was zelf ook even op doorreis en nu weer terug in ons huis in Spanje. Bedankt voor de leuke en zeker hele mooie foto’s van jullie geweldige vakantie. Dikke kus 😘😘
  5. Sylvia:
    22 juni 2019
    Goedemiddag, zo wij zijn ook weer trg. Uit Spanje en ik dacht gelijk ff lezen hoe het met Jaap en Thea is verlopen op de trg weg! Weer veilig thuis gelukkig wat een reis zeg Pffff. Fijn dat jullie het geweldig naar je zin hebben gehad nu weer ff bijkomen tot de volgende reis 😂😂😂 dan reis ik ook weer met jullie mee hoor vondt het geweldig! 👍
  6. Frans van der have:
    22 juni 2019
    Nou weer heerlijk thuis , wij zijn inmiddels ook vertrokken en op onze terug reis !!!!..... Jullie kunnen weer terug kijken op een mooie reis , en natuurlijk weer de volgende gaan plannen !! Xxx