Dag 20. Calgary

20 juni 2019 - Calgary, Canada

Vanmorgen om 07.15 eruit en alles klaarmaken. Koffers verder ingeruimd. Allebei 3 en 4 kg te zwaar. Nou we kijken wel in het hotel verder.

Camper nog geveegd en gedweild. Bed afgehaald en bedlinnen in de douche gelegd.

Om 10 uur reden we weg. 10.30 de camper ingeleverd. Alles even checken en om 11.00 een taxi genomen naar het hotel. Best Western Airport Inn.

We deden de kamerdeur open en.......een echt bed!!! Heerlijk!! Allebei 3 weken rugpijn bij het wakker worden in de camper. Het went best wel hoor, maar het blijft toch behelpen. Voor ons geen camper meer, tenzij een mega grote. Zoals op de foto.

We zijn vanuit het hotel met een taxi naar downtown gegaan om nog even te winkelen, maar niks te kopen!

Supertof winkelcentrum. Overdekt en maar goed ook, want het was slecht weer.      14 gr.C. en regen.

Oh jee.....toch nog 2 blousjes gekocht. 🙈

Om 16.30 uur terug in het hotel. Ok, hoofdstuk "koffers"! Samen 7 kg eruit, hoe dan?

Mn nieuwe boots waren echt zwaar, dus achterlaten. Nog wat kleding en toiletartikelen eruit. Weer wegen, nog 3 kg. Pfff. Jaap z'n statief uit de koffer en in de trolley. Slippers weer in de koffer. Weer wegen, nog 1 kg. Nou ik vind het gezegend. We zien wel.

We mochten ook maar 23kg. Echt weinig. Maar goed, het is uiteindelijk wéér gelukt.

Nog even heerlijk op bed tv gekeken en om 18.00 uur gaan eten. Hier schuin aan de overkant zit een Denny's. Daar kunnen we lopend heen.

Echt lekker gegeten en om 20.00 uur terug op de kamer.

Gelijk een zalige warme douche genomen en er extra lang onder gestaan. Wat een verwennerij.

We gaan vroeg slapen, want morgen wordt weer een lange dag. Vrijdagochtend 10.00 uur hopen we weer op Nederlandse bodem te zijn.    (9 uur tijdsverschil).

Die dag zal ik nog een slotverslag schrijven.

Voor nu welterusten en bedankt voor de reacties.