Dag 17. Miami

10 juni 2022 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Om 08.30 uit bed vanmorgen. We zouden lekker aan het zwembad blijven van het hotel. Even ontbeten en naar beneden.

Het was de eerste keer bij een zwembad, de andere keren bij het strand. Het water was sowieso een prima temperatuurtje.

Eergisteren liepen we vlakbij het hotel en ik stopte ineens omdat ik dacht dat er een slang lag bij de weg. Toen we dichterbij kwamen bleek het een staart van een leguaan. Heel gek gezicht. Toen we dus vanmorgen bij het zwembad lagen, zei Jaap; 'moet je kijken op dat huisje, is dat nou een leguaan'? Ik er naar toe met m'n telefoon, en ja hoor een leguaan zónder staart. Een foto gemaakt. Die zagen wij dus al langs de weg. Zo bizar!

Toen heerlijk languit op m'n bedje. De pret duurde alleen niet heel erg lang. Om 13.00 werd het ineens heel donker en binnen 2 minuten regende en onweerde het als een gek. Word er nu wel een beetje depri van. Gistermiddag ook al. We hebben best wel aardig wat regen gehad deze vakantie. Verwacht je toch niet in "de Sunshine State". Ik ben alvast gaan douchen boven en m'n haar gedaan, dan hoefde dat vanavond niet meer.

We hadden besloten om even naar het Holocaust gedenkteken te rijden, op advies van Jolanda. Het Holocaust Memorial is een gedenkteken voor de Holocaust en is gelegen op Meridian Avenue in Miami Beach, Florida. Het werd bedacht door een commissie van Holocaust-overlevenden in 1984. Wel weer indrukwekkend om te zien. ( Opdat we nooit vergeten!)

Onderweg nog een paar gigantische cruiseschepen gezien en de nodige jachten en bizarre huizen.

Om 17.30 uur zijn we richting Longhorn gereden. Duurde een half uurtje. Jaap en een steak, dat zijn één!  hahaha

Om 21.00 ongeveer waren we terug in het hotel. Auto even een beetje opgeruimd. Toen nog het verslag schrijven en lekker gaan slapen.

Weer bedankt voor de reacties. Wordt erg gewaardeerd. xx

1. Laura:
    11 juni 2022
    zo dat eten ziet er heerlijk uit, Veel plezier morgen xx
  2. Marianne:
    11 juni 2022
    Dagje zwembad is ook ff lekker, jammer van de regen zeg,vandaag nieuwe kansen, mooie dag💋❤️
  3. Sylvia:
    11 juni 2022
    Hallo levensgenieters wat leuk om mee te mogen kijken , vooral die onverwachte dingen zoals met die staart dat geloof je toch niet wat een toeval dat je hem dan tegen komt 😆 jammer dat het weer niet altijd meewerkt maar er is genoeg te beleven daar gelukkig. Indrukwekkend het monument de rijkkende hand (hulp) .
    Wat is het toch een apart wereldje daar bij die rijke der aarde ....veel plezier weer vandaag groetjes Mario en sylvia !
  4. Syl:
    11 juni 2022
    Genieten, heerlijk. En die steak ziet er goed uit (ff afspreken als we thuis zijn )😂😂😂