Dag 16. Weer thuis.

16 juni 2018 - Zuidland, Nederland

Na een vermoeiende lange reis weer thuis. ( Conchita, hoe leuk dat je ook in dit hotel zat!)

Onderweg alles goed gegaan en gelukkig geen vertraging. Bij de douane even snuffelen door drugshonden. We vlogen lokale tijd 20.30 uur. Nog even gezellig winkelen en uiteraard plassen, hihi. Op het moment dat ik het hokje ingaat, komt Jaap ineens roepend om de hoek. "We worden omgeroepen"!! Wtf!! We hebben nog een uur, zei ik. Ok, wij naar de gate gerend. Stond daar iemand die ons de tickets gaf voor ons vervolg ná München voor Amsterdam. Pfff jezus zeg, konden ze toch ook geven als we er doorheen moesten. Kreeg bijna een hartstilstand.

Na een goede vlucht van 9,5 uur ( 3 kwartier eerder) en gelukkig nog 5 uurtjes geslapen (met slaappil) aangekomen in München. Hier weer drugshonden, maar niks aan de hand. Even geluncht op het vliegveld en 13.45 uur naar Schiphol. Hier kwamen we 15.15 uur aan. Alles ging voorspoedig, heel snel de koffers. Even valetparking gebeld en na een kwartier stond onze auto klaar bij de uitgang....ideaal. We stonden nét 2 min. buiten te wachten.

Op naar huis, of je niet weg geweest bent.

De kinderen en kleinkinderen kwamen thuis. Ze hadden chinees gehaald en dat hebben we heerlijk in de veranda opgepeuzeld. Héél blij dat we ze allemaal weer zagen!! Morgen gaan ze zelf met elkaar op vakantie, dus het was aflossing van de wacht.

We kunnen terugkijken op een super vakantie!! We gaan zeker nog een keer naar de Dominicaanse Republiek. En ook naar New York, maar dan moet ooit een keer wel m'n hielspoor weg zijn.

Nogmaals iedereen bedankt voor het meereizen met ons en tot de volgende vakantie.

Groetjes Jaap en Thea xx

1. Conchita:
    17 juni 2018
    Welkom thuis..jullie kunnen terugkijken op een fantastische vakantie. Voor ons was het leuk om met jullie mee te mogen reizen. Mooie foto’s en leuke verhalen. Tot de volgende vakantie hopelijk mogen wij weer met jullie mee. Dikke kus xxxx