Dag 14. Punta Cana

14 juni 2018 - Punta Cana, Dominicaanse Republiek

Goedemorgen allemaal.
Vandaag weer heerlijk ontbeten en richting het strand. Om 10 uur barst hier altijd alles los.
Fitness, leren salsa dansen, muziek van alle kanten, spelletjes etc etc. Als je hier voor je rust komt, kun je beter wegblijven hahaha. Maar wij vinden het gezellig.
Vandaag was het wier in de zee ook wat minder. Hier hebben ze altijd last van in de maanden mei, juni en juli. Bofkonten die we zijn.
Jaap heeft nóg een nepbril gekocht, alleen een andere kleur, want hij vond hem écht lekker zitten.
Om 13.00 weer gezellig lunchen in het beachrestaurant, waar ze je al aardig kennen en komen al met onze drankjes naar de tafel. Wat een dollartje fooi al niet kan doen iedere dag.
Half 5 gingen we richting de lobby, want we waren het eigenlijk een beetje zat. Onderweg bij het zwembad waren ze wedstrijd handje drukken aan het doen. Tig mensen in het water aan te moedigen. Echt heel leuk om te zien! Allemaal gillen voor wie ze zijn. En die Argentijnen zijn echt fanatiekelingen hier joh! Niet vervelend, maar vol overgave, ook met andere spelletjes. De meeste mensen komen uit Argentinië, Puerto Rico, Spanje, Canada, Amerika.
Nederlanders niet gezien of gehoord.
En ook wordt hier heel veel getrouwd. Tot nu toe iedere dag wel 1. Heel leuk om te zien.

Om 20.00 naar het avondeten en zoals altijd erg lekker.
We hebben nog 1 dag te gaan. Maar het is goed zo.

Tot morgen en bedankt voor de reacties.
Altijd leuk als mensen de moeite nemen om te reageren.
Xxx

1. Frans van der have:
    15 juni 2018
    Laatste dag is gekomen , weer een belevenis met herinneringen erbij ..... zal vast zeggen , veel plezier met het uitzoeken van de volgende reis , wij gaan ons klaar maken voor een dagje strand xxx
  2. Mandy:
    15 juni 2018
    Ziet er echt zo leuk uit! En die muziek ook heerlijk!
  3. Jeffrey Martinez:
    Laatste dag !
    Wat een supervakantie heerlijk zeg
    Morgen weer lekker de kleinkids zien 🎉❤️
    Geniet er van en tot morgen 😘
  4. Marianne:
    15 juni 2018
    Wat een een mooie vakantie weer zeg, geniet van de laatste dag,en alvast goeie reis.
    Dikke XXX Zus
  5. Conchita:
    15 juni 2018
    Wat een heerlijke vakantie gehad zeg. Helaas aan al het leuke komt te snel een einde. Vanavond nog ff je laatste salsa dansje eruit gooien en dan zit het erop. Lekkere eten voir straks en tot morgen xxxx