Dag 13. Punta Cana

13 juni 2018 - Punta Cana, Dominicaanse Republiek

Vanmorgen uitgeslapen tot 07.30 uur haha.
Het gebruikelijke gangetje van mail checken, wassen, aankleden en naar het ontbijt.
Dat is toch wel ons favoriete maaltijd als we in een resort zitten. Jammieee.
Om 10 uur naar het strand. Veel lekkerder dan bij het zwembad hoor. Hier heb je tenminste
wind. Zalig! Gisteren staken we de moord haast pfff.
Nog 2 nepzonnebrillen gekocht. Speciaal voor het strand, want ga niet met mn dure daarheen, met al dat zand.
Deze waren $10 p.st. en die andere $179 p.st. Klein verschilletje hahaha.

Om 3 uur hadden we een ticket gekocht om te parasailen. Jaap vond het best nog spannend de eerste keer, maar ik had het vroeger in Turkije al vaker gedaan.
We werden opgehaald met een kleine speedboot die ons naar de grote vaarde. Deze ging al kneiterhard, dus dat was al leuk. Daarna overstappen op de grote. Vastgesnoerd en.....go!
Jaap vond het fantastisch!! En ik uiteraard ook. Echt wel heel hoog hoor! En bij binnenhalen nog eff laten zakken in zee en weer optrekken. Gelijk zeiknat natuurlijk. Maar supertof.
We hebben nog een cd laten maken met foto's en video.

Om 18.00 lekker gaan douchen op de kamer en tutten en om 19.30 uur naar het eten.
Vanavond een Aziatisch thema en we hebben wederom zalig gegeten.
Nog geen één avond was het minder. Chapeau voor alle koks.
Ook een aantal plaatjes geschoten van het avondeten.

Om 21.00 uur nog even naar de muziek en lekker vroeg slapen. Ik weet niet wat het is hier, maar kan wel de hele dag slapen. Misschien de warmte.

Bedankt voor het meereizen, zeker voor onze trouwe fans, die altijd of bijna altijd wat schrijven.

Tot morgen xx

1. Frans van der have:
    14 juni 2018
    Heerlijke dag weer geweest , die dure zonnebril moet daar gewoon tegen kunnen , anders had je beter een nepper kunnen kopen , en had dat veel geld gescheeld haha!!!!!!!...... Dat eten ziet er ook heerlijk uit , lijkt Kos wel , wij komen hier kilo's aan ....geniet er van en tot het volgende verslag xxx
  2. Marianne:
    14 juni 2018
    Nou ziet er idd uit als een geweldige dag weer, en dat eten... mmmmmmmm, je blijft opscheppen denk🤪
    Ik denk voor herhaling vatbaar, geniet weer lekker van de dag.
    XXX Zus
  3. Jeffrey Martinez:
    14 juni 2018
    Ziet er allemaal weer super uit !
    Lekker buffet.. met sushi
    Heerlijk dat warme weer maar je wordt er inderdaad slaperig van hahaha. Geniet nog maar ff van de rust want voor je het weet gaat de wekker weer😅
    Geniet van 14 de laatste dag en avond 😘 tot snel opa en oma
  4. Conchita:
    15 juni 2018
    Heerlijke dag weer voor jullie zeg super. En dat eten jemig wat verleidelijk allemaal haha. Snik het zit er haast op maar je kleinkinderen zullen staan te juichen. Xxx