Dag 11. Punta Cana

11 juni 2018 - Punta Cana, Dominicaanse Republiek

Om half 8 eruit. Even mn mail checken en om half 9 naar het onbijt.
Eindelijk eens niet vergeten een aantal foto's te maken. Er is zo bizar veel keus. Brood, broodjes, eieren etc. etc. Zelfs Churros, donutsen, kaneelbroodjes.....zelfs gerookte zalm en
Kaviaar! Vind ik niet te vreten, maar goed. Wat een luxe!

Besloten om een dagje aan het zwembad door te brengen i.p.v. het strand. Weer eens wat anders, hihi. Het was bloedheet, dus merendeel lekker onder de parasol en een beetje dopen in het water. Af en toe eff tennissen in het water. Factor 30 gesmeerd en nog verbrand, van het tennissen in het water. Morgen doe ik m'n boerka maar aan ipv m'n bikini. Hahaha.
We wilden een snorkel boottour doen en vroegen aan één van die gasten van het hotel wat het kost. $ 200 !!! Die spoort niet. Morgen even vragen aan het strand.

Om 19.30 weer naar het eten. Na het eten altijd een lekker schepijsje. Mmmm.
Vanavond bij de muziek " Tropical Night". Weer gezellig zitten genieten met een mochito allebei.

Groetjes Jaap en Thea xx

1. Frans van der have:
    12 juni 2018
    Weer leuk om te lezen , bij dat eten hoeft je je ook niet te vervelen !!!!!...... Groetjes van ons vanuit Kos , waar de zon ook al weer schijnt xxx
  2. Mandy:
    12 juni 2018
    Ontbijt ziet er inderdaad top uit! Ik zit nu aan mijn broodjes kaas, verschil moet er wezen. Julia wilt dat jullie naar huis komen. Ze zei gister; wanneer komen ze nu naar huis? Duurt echt lang zeg.....;)
  3. Jeffrey Martinez:
    Ik wist niet dat je een boerka had .. 😜
    Jullie zullen vast lekker bruin zijn geworden nog een paar dagen en dan gaan wij ook 🎉
    Zie jullie snel weer en geniet van dag 12 😘
  4. Conchita:
    12 juni 2018
    Jemig dat is toch niet normaal meer zoveel keuze aan eten pfff je moet wel sterk in je schoenen staan om niet teveel te nemen 😂. Aan de andere kant t is vakantie 😉. Morgen weer een fijne dag enne Ted ..laat die boerka maar in je koffer zitten hoor