Dag 10 Tallahassee

10 september 2015 - Tallahassee, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen om 08.15 weer rijden. Richting Tallahassee. De hoofdstad van Florida.

Onderweg kwamen we een heel gaaf gebouw tegen dat 'op z'n kop' was gebouwd. (foto) Heel bizar om te zien. haha

Weer hele mooie dingen gezien. Om een uur of 11 hebben we de klok een uurtje vooruit moeten zetten. Scheelt nu 6 uur met Nederland i.p.v. 7 uur.

We reden door het National State Park Apalachicola. Echt vreemd soms, aan de linkerkant de bossen en aan de rechterkant van de weg het strand. Ook komen hier beren voor. Vandaar de borden.

Om 12 uur kregen we ineens een gigantische regenbui voor onze kiezen. Vond het eigenlijk stiekem best even lekker. Maar ja, wat doe je als het regent?.......precies, dan ga je shoppen. Heerlijk als je een man hebt die ook van shoppen houdt. Een groot winkelcentrum in de buurt gezocht en gevonden. Jaap nog een paar t-shirts en een trui gekocht en ik een paar slippers, 2 hemdjes en een mooi vest voor de winter. Heerlijk koffie gedronken bij Starbucks en geluncht bij een toko. Even zitten appen met broertie, vanwege een leuke foto Mr.Mart.

Om 18.15 uur kwamen we bij ons hotel aan. Ziet er weer prima uit, niks bijzonders, maar keurig schoon, groot bed, prima douche. Perfect om te overnachten.

Eerst dit verslag even maken en daarna gaan we eten bij Miller's Alehouse. We hebben er één gevonden op een kwartiertje van het hotel. Ben benieuwd Jolanda, je hoort het morgen wel.

De groetjes weer en tot morgen allemaal. xx

1. Har:
    Kuzzzzzzz.
  2. Marianne:
    11 september 2015
    Ennnn weer op weg naar een rijke ervaring, veel plezier dikke
  3. Marjolein:
    11 september 2015
    Dus de nieuwe schuur gaat ook op z'n kop gebouwd worden? Have fun! X
  4. Frans van der have:
    11 september 2015
    weer leuk verslag om te lezen ....en ben benieuwd hoe je Millers hebt ervaren ?????........en je kan nooit teveel shoppen daar .....Dikke knuffel en weer tot morgen xxx
  5. Mandy:
    Klinkt heeeeelijk
  6. Thea en Jaap:
    whahaha bedankt Marian
    (snap dat je kus vergeten was)
  7. Leo&Arona:
    11 september 2015
    Zeker een nw baan Jaap,meer geld om te shoppen?groetjes van ons
  8. Jeffrey Martinez:
    18 september 2015
    Hahaha die marian zit je gewoon uit te schelden :p